Оновлення змісту загальної середньої освіти, визнання обов’язковості дошкільної освіти для дітей старшого дошкільного віку є одним із факторів у забезпеченні наступності та перспективності між дошкільною та початковою ланками освіти.
Забезпечити наступність і перспективність допоможе єдність, взаємозв’язок у роботі педагогічних колективів навчальних закладів району та узгодженість мети, змісту, методів у роботі з дітьми старшого дошкільного та молодшого шкільного віку з урахуванням їхніх вікових особливостей.
20 жовтня 2015 року на базі Верхньорогачицької гімназії відбувся спільний семінар-практикум вчителів 1-2 класів та завідувачів ДНЗ на тему «Наступність між дошкільною, початковою та загальною середньою школою». В ході семінару-практикуму педагоги означили першочергові завдання щодо забезпечення зв’язку дошкільних навчальних закладів та початкової ланки шкіл району, обговорили проблеми дітей при переході з дитячого дошкільного закладу до школи.
Цікава та змістовна була практична частина, де присутні могли познайомитися з методикою роботи досвідчених педагогів відвідавши фрагменти уроків вчителів 1 класів Верхньорогачицької гімназії:
- «Весела лічба» (математика), Мовчан Н.А.;
- «Рефлексія» (природознавство), Калюжна А.П.;
- «Розвиток пам’яті» (читання, російська мова, математика), Євченко Л.О.
Досвідом роботи щодо забезпечення наступності дошкільного закладу та початкової школи поділилися директор гімназії Валентина Олександрівна Коротун, завідувач я/с «Берізка» Ольга Іванівна Марченко та вчителі початкових класів Галина Петрівна Ситник, Віта Вікторівна Чорна.
Підводячи підсумок спільного семінару-практикуму методисти РМК Світлана Володимирівна Самойлова та Олена Олександрівна Михайлова зазначили, що проблема наступності між початковою ланкою школи та старшою групою дитячого садка завжди була актуальною і належить до числа найважливіших. Головна причина такого становища в тому, що вона розв'язувалась педагогами відповідних рівнів освіти та батьками майбутніх першокласників паралельно, проте лише на спільних заходах ми можемо досягти єдності в створенні умов для реалізації в освітньому процесі дошкільних і загальноосвітніх навчальних закладів перспективної системи особистісного зростання дитини.
|