Верхньорогачицький відділ освіти

Пн, 20.08.2018, 16:32


Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Пошук





Головна » Статті » Методичний кабінет

семінар-практикум "Наступність ДНЗ-ЗНЗ"

Оновлення змісту загальної середньої освіти, визнання обов’язковості дошкільної освіти для дітей старшого дошкільного віку є одним із факторів у  забезпеченні наступності та перспективності між дошкільною та початковою ланками освіти.

Забезпечити наступність і перспективність допоможе єдність, взаємозв’язок у роботі педагогічних колективів навчальних закладів району та узгодженість мети, змісту, методів у роботі з дітьми старшого дошкільного та молодшого шкільного віку з урахуванням їхніх вікових особливостей.

20 жовтня 2015 року на базі Верхньорогачицької гімназії відбувся спільний семінар-практикум вчителів 1-2 класів та завідувачів ДНЗ на тему «Наступність між дошкільною, початковою та загальною середньою школою». В ході семінару-практикуму педагоги означили першочергові завдання щодо забезпечення зв’язку дошкільних навчальних закладів та початкової ланки шкіл району, обговорили проблеми дітей при переході з  дитячого дошкільного закладу  до школи.

Цікава та змістовна була практична частина, де присутні могли познайомитися з методикою роботи досвідчених педагогів відвідавши фрагменти уроків вчителів 1 класів Верхньорогачицької гімназії:

  • «Весела лічба» (математика), Мовчан Н.А.;
  • «Рефлексія» (природознавство), Калюжна А.П.;
  • «Розвиток пам’яті» (читання, російська мова, математика), Євченко Л.О.

Досвідом роботи щодо забезпечення наступності  дошкільного закладу та початкової школи поділилися директор гімназії Валентина Олександрівна Коротун, завідувач я/с «Берізка» Ольга Іванівна Марченко та вчителі початкових класів Галина Петрівна Ситник, Віта Вікторівна Чорна.

Підводячи підсумок спільного семінару-практикуму методисти РМК Світлана Володимирівна Самойлова та Олена Олександрівна Михайлова зазначили, що проблема наступ­ності між початковою ланкою школи та старшою групою дитячого садка завжди була акту­альною і належить до числа найважливіших. Головна причина такого становища в то­му, що вона розв'язувалась педагогами відповідних рівнів освіти та батьками майбутніх першокласників пара­лельно, проте лише на спільних заходах ми можемо досягти єдності в створенні умов для реалізації в освітньому процесі дошкільних і загальноосвітніх навчальних закладів перспективної системи особистісного зростання дитини. 

                

    

Категорія: Методичний кабінет | Додав: ВОВР (20.10.2015)
Переглядів: 180 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: