Відділ освіти, культури, молоді та спорту Верхньорогачицкої РДА

Вт, 04.08.2020, 02:27


Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Пошук





Головна » Статті » Методичний кабінет

Навчально методична рада
Навчально-методична рада районного методичного кабінету відбулася на базі Верхньорогачицької гімназії 31 січня 2013 року. У роботі взяли участь заступники директорів з навчально-виховної роботи, члени методичної ради, методисти РМК. Об’єктом особливої уваги стали наступні питання:
- Сучасний предметний кабінет - складова позитивного іміджу вчител;
- Ефективність діяльності дирекції загальноосвітніх навчальних закладів по організації І туру олімпіад та підсумки ІІ туру;
- Рівень знань та розвиток творчих здібностей учнів на уроках біології та екології у Чистопільській ЗОШ;
- Організація ігрової діяльності дітей в Ушкальському я/с „Пролісок”;
- Рівень сформованості ключових компетенцій в курсі історії в Ушкальській ЗОШ;
- Про затвердження методичного посібника вчителя англійської мови Верхньорогачицької гімназії Желєзняк Л.М. на тему „Інтегрований підхід до організації навчально-виховного процесу на уроках англійської мови в старшій школі”.
Заслухавши та обговоривши зазначені питання члени методичної ради прийняли відповідні рішення 

РІШЕННЯ 
Навчально-методичної ради районного методичного кабінету
№1 від 31 січня 2013 року

Сучасний предметний кабінет – складова позитивного іміджу вчителя
Виходячи з виступу заступника директора з навчально-виховної роботи Верхньорогачицької гімназії Літовкіної О.П. „Сучасний предметний кабінет – складова позитивного іміджу вчителя” навчально-методична рада районного методичного кабінету прийшла до висновку, що створення освітнього середовища в предметному кабінеті шляхом оснащення сучасною технікою та накопиченням дидактичної бази сприяє навчально-виховному процесу, інтенсифікує діяльність вчителя і учнів на уроці. Виходячи із вище наведеного та з метою створення комфортних умов для учасників навчально-виховного процесу навчально-методична рада рекомендує:
1. Керівникам загальноосвітніх шкіл :
- провести шкільні конкурси-огляди на кращий предметний кабінет впродовж 2013 року;
- визначити пріоритети розвитку кабінетів виходячи з шкільних умов;
- результати оглядів розмістити в шкільній газеті ;
- переможців конкурсу-огляду простимулювати.
2. Методистам РМК надати індивідуальні консультації вчителям предметникам по вимогах до оформлення сучасного кабінету.

РІШЕННЯ 
Навчально-методичної ради районного методичного кабінету
№2 від 31 січня 2013 року

Ефективність діяльності дирекції загальноосвітніх навчальних закладів по організації І туру олімпіад та підсумки ІІ туру
Виходячи з довідки завідуючої РМК Ткач Н.В. на тему „Ефективність діяльності дирекції загальноосвітніх навчальних закладів по організації І туру олімпіад та підсумки ІІ туру” навчально-методична рада районного методичного кабінету рекомендує:
1.Директорам загальноосвітніх шкіл:
- провести організаційну роботу щодо участі учнів з усіх предметів, що читаються за навчальним планом;
- зобов’язати заступника директора з навчально-виховної роботи взяти на персональний контроль ведення документації по проведенню І туру олімпіад;
- здійснити аналіз результативності олімпіад по класах і предметах, з’ясувати хто і як готував учнів, вияснити причини низької підготовки ;
- під час засідання атестаційних комісій враховувати особистий внесок вчителів у підготовці дітей до ІІ та ІІІ туру олімпіад;
- при формуванні команди на участь у ІІ турі олімпіад здійснити обов’язкове вивчення потреб, інтересів та можливостей учнів до певних предметів та врахувати комплектність предметів, що проводяться в один день (яка є сталою);
- забезпечити якісну підготовку учнів, які візьмуть участь у ІІІ турі олімпіад (згідно додатку 2)
2.Заступникам директорів з навчально-виховної роботи забезпечити своєчасну подачу звітів та заяв на участь у ІІ турі олімпіад, належне оформлення матеріалів олімпіад (протоколів, звітів, аналіз учнівських робіт), у разі заміни учасника подавати заявку у день прибуття на олімпіаду.
3. Районному методичному кабінету 
- підготувати грамоти відділу освіти переможцям районних предметних олімпіад (згідно додатку 1).
- забезпечити відправку команд на ІІІ тур олімпіад.

РІШЕННЯ 
Навчально-методичної ради районного методичного кабінету
№3 від 31 січня 2013 року

Рівень знань та розвиток творчих здібностей учнів на уроках біології та екології у Чистопільській ЗОШ
Виходячи з довідки методиста РМК Горькової В.І. на тему „Рівень знань та розвиток творчих здібностей учнів на уроках біології та екології у Чистопільській ЗОШ” навчально-методична рада районного методичного кабінету рекомендує:
1.Дирекції школи:
1.1. Посилити контроль за станом викладання біології з метою підвищення рівня педагогічної майстерності.
1.2.Продовжити вивчення системи роботи вчителів, особливо молодого спеціаліста з метою надання практичної допомоги Маковенко Л.О. в оволодінні методикою проведення сучасного уроку.
Вчителям біології:  
1. Підвищувати активність учнів на уроці застосовуючи ефективні форми та методи навчання .
2. Домогтися більш ширшого впровадження нових педагогічних технології, особливо інформаційно-комунікаційних з метою розвитку творчих здібностей школярів. 
  3. Під час складання задач, вправ та домашнього завдання особливе значення приділяти диференційованому навчанню. 
  Районному методичному кабінету 
1. Активізувати роботу районного методичного об’єднання з питання підвищення ефективності навчання, фахового та методичного рівня вчителів.

РІШЕННЯ 
Навчально-методичної ради районного методичного кабінету
№4 від 31 січня 2013 року

Організація ігрової діяльності дітей в Ушкальському я/с „Пролісок”
Заслухавши довідку методиста РМК з дошкільної освіти Самойлової С.В. на на тему „Організація ігрової діяльності дітей в Ушкальському я/с „Берізка” навчально-методична рада районного методичного кабінету рекомендує:
1.Ззавідувачам дошкільними навчальними закладами:
1.1 Зобов’язати вихователя плануванні ігрової діяльності використовувати різновиди дитячих ігор, що сприяють розвитку уваги, пам’яті, дружніх взаємовідносин, враховувати їх чергування і кількість протягом дня.
1.2.Категорично дотримуватися режиму дня та відповідно до плану реалізовувати всі передбачені заходи .
1.3. Вийти з клопотанням до голови сільської ради щодо попопвнення матеріальної бази згідно „Типового переліку ігрового обладнання в дитячих садках” 
1.4 Для урізноманітнення занять та зацікавлення уваги вихованців зобов’язати вихователя виготовляти наочність та накопичувати дидактичну базу .

РІШЕННЯ
Навчально-методичної ради районного методичного кабінету
№5 від 31 січня 2013 року

Рівень сформованості ключових компетенцій в курсі історії в Ушкальській ЗОШ
Заслухавши та обговоривши довідку методиста РМК Ігнатенко Л.А. на тему „ Рівень сформованості ключових компетенцій в курсі історії в Ушкальській ЗОШ” навчально-методична рада районного методичного кабінету рекомендує:
1. Вчителю історії Лавровій Л.В.:
  1.1.Проаналізувати результати моніторингового дослідження навчальних досягнень учнів та визначити конкретні заходи щодо покращення викладання історії.
1.2 Більш активно використовувати перспективні освітні технології навчання з історії (проектні, інтерактивні тощо), що дозволить пожвавити, оптимізувати й урізноманітнити форми та методи викладання історії, активізувати пізнавальну діяльність школярів, розвинути їхнє мислення та зацікавити предметом, більш активніше залучати до самостійної роботи з предмету.
1.3. Урізноманітнювати способи перевірки рівня навчальних досягнень учнів з предмету, зокрема, використовувати тестові завдання різного рівня складності в умовах активного впровадження системи зовнішнього оцінювання.
  1.4.Систематично використовувати у процесі викладання історії внутрішньопредметні та між предметні зв’язки. 
1.5.Покращити роботу з обдарованими учнями, шляхом залучення школярів до розв’язку завдань підвищеної складності, олімпіадних завдань, участі в МАН, історичних турнірах.
2. Директору школи Морозову В.С.:
2.1Взяти до відома матеріали вивчення стану викладання та рівня навчальних досягнень учнів з курсу історія. Особливу увагу звернути на результати моніторингового дослідження. 
2.2.Продовжити моніторинг знань учнів з предмету та заслуховувати його результати на педагогічних радах, методичних нарадах тощо. 
2.3. Посилити роботу з обдарованими дітьми з історії, сприяти їх залученню до участі в МАН, проектної діяльності, конкурсах учнівської творчості.
2.4. Активізувати роботу вчителя історії з узагальнення власного досвіду, представлення власних робіт на педагогічних виставках, надання матеріалів до друку у фахових виданнях. 
2.5. Покращити матеріально-технічну базу .
 3. Районному методичному кабінету:
3.1. Проаналізувати матеріали стану викладання та рівня навчальних досягнень учнів з історії на засіданні РМО вчителів історії, визначити шляхи удосконалення викладання предмету.
3. 2. Надавати інформаційно-методичну допомогу вчителям в організації навчально-виховного процесу з історії.
3. 3. Забезпечувати навчальні заклади району підручниками з історії України та всесвітньої історії відповідно до рознарядки.

РІШЕННЯ
Навчально-методичної ради районного методичного кабінету
№6 від 31 січня 2013 року

Про затвердження методичного посібника вчителя англійської мови Верхньорогачицької гімназії Желєзняк Л.М. на тему 
„Інтегрований підхід до організації навчально-виховного процесу на уроках англійської мови в старшій школі”

Враховуючи клопотання дирекції Верхньорогачицької гімназії про затвердження методичного посібника вчителя англійської мови Желєзняк Л.М. на тему „Інтегрований підхід до організації навчально-виховного процесу на уроках англійської мови в старшій школі” та переглянувши презентацію Людмили Миколаївни з досвіду по організації інтегрованого підходу в навчально-виховному процесі на уроках англійської мови в старших класах навчально-методична рада районного методичного кабінету рекомендує:
1.Затрердити методичний посібник „Інтегрований підхід до організації навчально-виховного процесу на уроках англійської мови в старшій школі” підготовлений вчителем англійської мови Желєзняк Л.М.
2. Поширити посібник серед загальноосвітніх закладів для практичного використання вчителями іноземної мови.
3. На районному методичному об’єднанні вчителів іноземної мови опрацювати методичні матеріали та взяти їх до практичного використання.



Категорія: Методичний кабінет | Додав: ВОВР (31.01.2013)
Переглядів: 454 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: